URUSAN POS BARANG KEPADA CUSTOMER
Assalamualaikum
Sepanjang 5 bulan part time bisnes Shaklee ni, segala urusan order dari customer miza guna sistem online ja.
Miza tak pegang stok. Setiap kali customer order, miza just log in shaklee2u, masukkan order dan Shaklee yang akan poskan barang.
Alhamdulillah, setakat ni tak ada lagi masalah pada barang tak sampai. Selagi barang tak sampai pada customer, selagi tu risau. Berdoa minta tak ada apa-apa masalah.
Ada sekali tu, cek tracking barang dah sampai. Tapi customer ni kata tak ada. Dia dah cek di senarai yang pejabat kolej keluarkan tak ada. Miza call City-Link, barang dah pass pada guard kolej. Then, Miza call pulak pejabat kolej. Cek ada tak barang atas nama sekian-sekian, rupanya dah ada di pejabat. Cuma dalam list mungkin tak di kemaskini. Fuhhh, lega.
Miza tak pegang stok. Setiap kali customer order, miza just log in shaklee2u, masukkan order dan Shaklee yang akan poskan barang.
Alhamdulillah, setakat ni tak ada lagi masalah pada barang tak sampai. Selagi barang tak sampai pada customer, selagi tu risau. Berdoa minta tak ada apa-apa masalah.
Ada sekali tu, cek tracking barang dah sampai. Tapi customer ni kata tak ada. Dia dah cek di senarai yang pejabat kolej keluarkan tak ada. Miza call City-Link, barang dah pass pada guard kolej. Then, Miza call pulak pejabat kolej. Cek ada tak barang atas nama sekian-sekian, rupanya dah ada di pejabat. Cuma dalam list mungkin tak di kemaskini. Fuhhh, lega.
Miza akan cuba yg terbaik untuk customer miza, InsyaAllah. Jangan ragu-ragu ye nak order dengan miza :-)
Miza hari kerja di Gerik, Perak. Hari minggu selalu balik kampung di Nibong Tebal, P. Pinang. Ada kesempatan boleh COD area berdekatan.
#tsunamishaklee #ptstim9
#liveamazing #myvitacafe
Pengedar Sah Shaklee Pilihan Anda
ID 1203345
Miza Asyiqin
SMS/Whatssap 019-5413252
Emel: mizasyiqinrazali@gmail.com

Comments
Post a Comment